Bayrama yaklaştığımız şu günlerde hasta olmayı hiç istemezdim. Fakat hastalandım. Farenjit olduğunu düşündüğüm rahatsızlığım dün akşam itibariyle zirve yaptı ve bugün düşüşe geçmeye başladı. Umarım bayramın 1. günü pek bir şey kalmamış olacak. Çünkü bayramlarda hasta olmak hem sana eziyet hemde bayramını kutlayacağın kişilere. Benden kimseye hastalık bulaşsın istemem.(Belki gıcık olduğum insanlara bulaştırmak isteyebilirim.:)) Son iki hastalığımda şunu fark ettim. Hastalığın yaklaştığı günlerde vücudum bana bir alarm gönderiyor. Ya çok halsiz oluyorum ya da başım ağrıyor. Genel olarak günlük yapmam gereken işlere karşı bir isteksizlik hissediyorum. Sanırım vücudum şunu demek istiyor. Bağışıklık sistemin düştü düşecek birader sen en iyisi dinlen. Çalışan bir kişi olarak evde yatmak her zaman mümkün olmuyor tabi. Çoğunlukla vücudun gönderdiği alarmı es geçiyorum. Sonuç her zaman aynı hasta oluyorum.
Bayram yaklaştığı şu günlerde bana ve tüm hastalara acil şifalar diliyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder