Dün akşam sahur için kalktığımda Arjantin ile Brezilya milli takımları arasında oynanan milli maçın ikinci yarısını izleme şansı buldum. Maç sonucu Arjantin 1 Brezilya 3. Maç oynanmadan önce Arjantin milli takımının kazanacağını düşünüyordum. Bunun nedeni de özellikle Messi olmak üzere Agüero, Milito gibi yıldızlarla Arjantin milli takımının daha ağır basacağını düşünüyordum. Ama maçın ikinci yarısını izledikten sonra takım olmanın daha önemli olduğunu gördüm. Brezilya takım olarak daha iyi durumda, oyunun defans ve atak kısmını rakibine göre daha iyi yapıyor. Karşına kim çıkarsa çıksın aynı takım disiplini ile oynuyorlar. Şu an için Arjantin' e göre çok daha iyiler. Kendileri birde İspanya karşısında izlemek müthiş olur diye düşünüyorum.

1 yorum:

Brezilya takım savunmasını çok geliştirmiş durumda, 94'den bu yana Brezilya artık iyi savunma yapıyor. Ben ama Arjantin'e güveniyorum, Messi gerçekten mükemmel oynadı. Arjantin taktiğini 4-3-3 yaparsa. İleriyi Aguero(Tevez)- Milito - Messi yaparsa, defansı da sağlamlaştırırsa Samuel, Coloccini, Demichelis gibi defans ustaları yoktu. Ortada da Gago, Cambiasso yoktu. Bu adamlara ihtiyaç var. Bu takım Barcelona 4-3-3 ile oynarsa rakip tanımaz. Görev Maradona'ya düşüyor.

Yorum Gönder